2012. szeptember 25., kedd

SuperExtend Extreme szempillaspirás

Az extrém hosszúságú szempillákért


Az első termék, amelyről olvashattok a SuperExtend Extreme szempillaspirál; Reese Witherspoon ajánlásával.

A spirál 7 ml kiszerelésű, és fekete / sötét barna árnyalatban rendelhető.
Különleges kétrétegű spirálkeféjének-, és a kefe végén található kis buzogánynak köszönhetően - biztosak lehetünk benne, hogy a legapróbb pilláinkat is kezelésbe tudjuk venni.
S most az egyik kedvenc törzsvásárlóm véleménye a szempillaspirálról:

,, Amikor rendeltem, még új termék volt, így nem volt vele senkinek semmilyen tapasztalata, de a tréningen, amin a tanácsadónőm részt vett, nagyon dicsérték, én meg úgy voltam vele, hogy hátha képes egy kis csodára, mivel elfelejtettem beállni a sorba, amikor a hosszú, dús szempillákat osztogatták. 
Igaz, hogy 3 rétegben kell felvinnem a festéket, de valóban látványosan dúsítja, enyhén megemeli, és szépen, csomósodásmentesen színezi be a pillákat. Egy barátnőm adott volna nekem egy méregdrága spirált, mondván annál jobb nincs a piacon jelenleg. Megjegyzendő, hogy az ára csupán csak 4x annyi volt, mint a szóban forgó termék teljes ára, ellenben hatásában elmaradt mögötte, így egy próba után vissza is adtam, lemostam, és újrafestettem a szempilláim a Super Extend Extreme-el. Mindennapos viseletnek kiváló!"


A terméknek nagyon nagy sikere volt, tőlem is rengetegen rendelték és rendelik mai napig.
Elmondhatom, hogy személyes kedvencem, ha nem ezt, akkor egy másik avon-os remekművet használok, amelyről később olvashattok.


Végezetül pedig egy videó:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése