2012. szeptember 25., kedd

Pályafutásom kezdete

Hogy hogyan lettem tanácsadónő?

Korábban körülbelül egy évtizedig voltunk hűséges avon vásárlók a családommal, a környezetünkben mindig volt olyan rokon/barát/ismerős aki ezzel foglalkozott, és akitől tudtunk rendelni.
Szerettük mindig a termékeket, de sosem fordult meg sem az én-, sem pedig édesanyám fejében, hogy tanácsadónők legyünk.
Aztán úgy adódott, hogy idén január végén részt vettem egy AVON-os Wellness napon, mint ,,fotós" - s ott ajánlották fel nekem, hogy ha kedvem tartja; minden kötelezettség nélkül beléphetek hozzájuk. Én éltem a lehetőséggel, s azóta is aktív tagja vagyok az óriási avon családnak.
Dióhéjban a sztori ennyi. :)

Ám a wellness nap után írtam egy bővebb cikket, amit ITT elolvashattok. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése